روبان های تبلیغاتی اکثرا دارای نام تجاری یا لوگو هستند . از این روبان ها برای بسته بندی استفاده می شوند که در زمینه های پزشکی ، فروشگاهی ، آرایشی و… مورد استفاده قرار می گیرند
اغلب برای اهداف تزئینی روی هدایا یا برای محصولاتی که برای بسته بندی به عنوان هدیه طراحی شده اند، استفاده می شود، روبان می تواند راهی موثر برای تزئین بسته بندی شما باشد. روبان یکی از اصلیترین محصولات بستهبندی زینتی است. از ساتن قدیمی گرفته تا روبان شخصیسازی شده، سبک و ساخت روبان خود گزینههای متعددی را ارائه میدهد، بدون اینکه به طیف متنوع رنگها و تکنیکهای دستکاری موجود اشاره کنیم.
روبان
یک رو-
تحویل طرح اولیه تا 24 ساعت
اگر به دنبال الهام گرفتن از روش هایی هستید که می توانید این ابزار تزیینی همه کاره را بگنجانید، به این چهار روش که می توانید روبان را در بسته بندی خود قرار دهید نگاهی بیندازید:
مهر و موم
یکی از راههای پیادهسازی ریبون در بستهبندی محصول استفاده از مهر است. این روش اغلب در بسته بندی بطری ها، همچنین عطرها، شکلات های لوکس و مارک های صابون یافت می شود. برای نشان دادن حس پیچیدگی و تجمل و ارائه یک عنصر لمسی عالی است. مهر و یا موم معمولاً به روبان متصل می شود که می توان آن را به محصول گره زد یا با استفاده از چسب می توان روبان را به محصول چسباند. به برخی از نمونه های ما نگاهی بیندازید.
پاپیون
شاید سنتی ترین استفاده از روبان در بسته بندی، پاپیون باشد که می تواند تاثیر زیادی بر زیبایی یک محصول داشته باشد. پاپیون ها معمولاً روی جعبههای بستهبندی شده و همچنین بستهبندیهای مواد غذایی وجود دارند و اغلب از مواد روبانی نرم و روان – مانند ساتن ساخته میشوند. هنگام استفاده از پاپیون برای بسته بندی، سبک واقعی پاپیون می تواند متفاوت باشد. مانند اینکه پاپیون با دقت به دور محصول پیچیده شود تا طرحی منظم ایجاد کند، یا یک پاپیون منفرد که به محصول وصل شده است. به نمونه ای از نحوه استفاده از پاپیون ساتن در بسته بندی نگاه کنید.
اختصاصی
نمونه ای از راه دیگری برای گنجاندن روبان در بسته بندی، چاپ شخصی است. یک روبان چاپیاختصاصی شده روی انواع محصولات از جمله صابون ها و لوسیون های لوکس، مارک های شکلات و همچنین بسته بندی برندها موثر است. روبان چاپ اختصاصی اغلب به دور محصول پیچیده می شود یا با استفاده از چسب می توان آن را به کناره محصول وصل کرد.
نمایش محصول
روبان همچنین میتواند به عنوان بخشی از نمایش محصولات استفاده شود. این یکی از خلاقانهترین کاربردها است و راههای مختلفی برای برجسته کردن برند شما با قرار دادن روبان روی محصول وجود دارد. به عنوان بخشی از یک تبلیغ ویژه، ما از روبان برای آویزان کردن تخم مرغ های عید پاک از سقف استفاده شده است. از مجموعهای از روبانهای آویزان شده از سقف، که هم مستقیماً به پایین میآیند و هم از فضا عبور میکنند، تا روبانی که برای آویزان کردن تخممرغ استفاده میشود، میتوان با استفاده از این روش موثر به طرق مختلف، نمایش محصول را واضح تر کنیم.