چرا به یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای شرکت خود نیاز دارید؟
CMS چیست و مخفیف چیست؟ مخفف “سیستم مدیریت محتوا” است. به بیان ساده، این ابزاری است که به شما امکان میدهد محتوای یک وب سایت را ایجاد، سازماندهی، انتشار و حذف کنید.
در این مقاله متوجه خواهید شد که چگونه و چرا باید از CMS در استراتژی دیجیتال خود استفاده کنید.
دنیا هرگز اینقدر به هم متصل نبوده است.
سناریوی امروزی شامل انواع دستگاهها، اتصالات اینترنتی پایدار و گسترده و برندهای نوآوری است که تلاش میکنند از همه موارد ذکر شده با وبسایتها و کانالهای مجازی خود استفاده کنند.
ما در مورد یک سری نوآوری صحبت میکنیم که به کسب و کارها اجازه می دهد نتایج را افزایش دهند، فروش بیشتری را به طور مداوم افزایش دهند و گزینههای بیشتری را به مصرف کنندگان ارائه دهند. همه اینها در حالی است که برندها تجربه بهتری برای مشتری ارائه می دهند.
با این حال، حتی در این سناریو، بسیاری از شرکتها هنوز وب سایت ندارند و به نتایج مورد انتظار دست نمییابند.
شاید دلیل اصلی عدم موفقیت آنها در اینترنت، نبود تخصص فنی برای ایجاد و مدیریت صفحات و محتوای آنلاین باشد.
اینجاست که سیستم مدیریت محتوا (CMS) به عنوان یک راه حل قطعی مطرح میشود. اگر هنوز هیچ ایده ای از معنای آن ندارید، نگران نباشید.
ما این مقاله کامل را در این مورد ایجاد کردیم تا هر آنچه را که باید در مورد این موضوع بدانید به شما آموزش دهیم. در این پست به این موارد می پردازیم:
- CMS چیست؟
- یک سیستم مدیریت محتوا چگونه کار می کند؟
- وظایف اصلی یک CMS چیست؟
- چگونه یک CMS انتخاب کنیم؟
- چگونه CMS خود را مهاجرت کنیم؟
- مزایای CMS چیست؟ 7 تا از آنها را بررسی کنید!
- تفاوت بین CMS، WCM، ECM، DAM و DXP چیست؟
- بهترین CMS های موجود در بازار کدامند؟
- چرا شرکت ها باید سیستم مدیریت محتوا را اتخاذ کنند؟
CMS چیست؟
CMS به معنای “سیستم مدیریت محتوا“ است. به عبارت سادهتر، این سیستمی است که امکان قرار دادن یک وب سایت را به روشی بدون پیچیدگی آنلاین فراهم میکند.
البته، این عامل متمایز کننده در مورد CMS نیست. پس از همه، شما می توانید همان کار را بدون هیچ دانش فنی انجام دهید.
چیزی که CMS را خاص می کند این واقعیت است که همانطور که از نامش مشخص است به کاربران اجازه میدهد محتوای پویا را بدون زحمت ایجاد و مدیریت کنند. این بدان معناست که شما می توانید یک وبلاگ، تجارت الکترونیک یا تقریباً هر نوع وب سایتی که نیاز به به روز رسانی منظم دارد، داشته باشید.
تصور کنید که مجبور باشید هر هفته یک وب سایت را به صورت دستی به روز کنید.
بنابراین، CMS راه حل ایده آل برای هر کسی است که به یک وب سایت غیر ثابت و دائمی نیاز دارد.
یک سیستم مدیریت محتوا CMS چیست و چگونه کار میکند؟
این را تصور کنید: شما برای یک روزنامه یا یک مجله کار میکنید.
خواننده شما همیشه مشتاقانه منتظر است که در مورد آنچه در حال وقوع است بهروز بماند. بنابراین شما و تیمتان باید تقریباً هر روز محتوای جدیدی تولید کنید.
با این حال، این فرآیند ایجاد چالش برانگیز است. برای هر محتوای جدید، شما باید کل ساختار را بازسازی کنید و زیرساخت وب سایت خود را تغییر دهید.
و حتی بدتر: تنها گزینه شما این است که بهروزرسانیها را به صورت دستی انجام دهید.
در چنین سناریویی، آیا میتوانید تصور کنید که کار شما چقدر سخت و کند خواهد بود؟ این کار هم از نظر مالی و هم از نظر زمانی غیرممکن خواهد بود.
علاوه بر این، فرض میکنیم که شما میتوانید از این طریق کار کنید و سایت را حفظ کنید. شما به کارشناسان بسیار ماهر نیاز دارید، که می تواند محدودیتی برای فرصت های تجاری جدید باشد.
خوشبختانه، واقعیت امروز ما بسیار متفاوت از آن است. برای حل آن مشکلات ساختاری و عملیاتی، CMS به وجود آمد.
مفهوم CMS در بیشتر مواقع نشان دهنده نرم افزار رایگانی است که توسط توسعه دهندگان در سراسر جهان ایجاد و نگهداری می شود. با این پشتیبانی، هر کاربری میتواند به راحتی یک سایت، یک وبلاگ یا انواع دیگر وب سایتها ایجاد کند.
توجه داشته باشید که در پاراگراف آخر گفتیم “بیشتر اوقات” زیرا همه گزینهها رایگان نیستند. در ادامه این مقاله قصد داریم به آن جایگزین های رایگان اشاره کنیم.
یکی از مهمترین مزایای CMS این است که ابزاری آسان برای استفاده است که به افراد اجازه میدهد بیشتر روی استراتژی تمرکز کنند و کمتر روی بخشهای عملیاتی تمرکز کنند.
کاربر نیازی به نگرانی در مورد مسائل فنی ندارد. آنها فقط باید به طور مرتب محتوای جدید را آپلود کنند.
بنابراین، مردم میتوانند تمام محتوا را به طور موثر مدیریت کنند. این ساختار برای اطمینان از عملکرد استثنایی، تجربه کاربری عالی و امکان رشد وب سایت شما در آینده وجود دارد.
وظایف اصلی یک CMS چیست؟
ممکن است ساده به نظر برسد، اما در واقع چیزهای زیادی در ایجاد و انتشار محتوای جدید در یک وب سایت وجود دارد. هر یک از این مؤلفهها برای نمایش آنلاین به پشتیبانی CMS نیاز دارند.
وقتی به برخی از عملکردهای اصلی سیستم نگاه میکنیم، این حتی واضحتر میشود:
- ایجاد و انتشار صفحات؛
- ویرایش متن و کد؛
- تعدیل تفسیر؛
- سیستم کنترل سهام و فروش (برای تجارت الکترونیک )؛
- نصب افزونهها و افزونه ها برای گسترش قابلیت های وب سایت؛
- کتابخانه رسانه، برای آپلود تصاویر و فیلم ها؛
- و خیلی بیشتر.
چگونه یک CMS انتخاب کنیم؟
انتخاب CMS میتواند کمی چالش برانگیز باشد. به هر حال، جایگزینهای زیادی وجود دارد. علاوه بر این، این گزینه ها بسیار شبیه به هم هستند.
وقتی به 10 مورد از آن گزینهها نگاه میکنیم، خواهیم دید که همه آنها وعدههای مشابهی دارند. بنابراین، چگونه بهترین را انتخاب کنیم؟ حقیقت این است که برای تصمیم گیری فقط باید چند جنبه را درک کنید.
انتخاب ضروری است. ما غیر از این نمی گوییم. اما، به جای صرف وقت زیاد برای زیر سوال بردن خود، این نکات کاربردی را دنبال کنید:
- تاریخچه سیستم چیست؟ بررسی کنید که آیا جامعه کاربران به اندازه کافی بزرگ و فعال است، آیا سیستم از شهرت خوبی برخوردار است یا خیر، و آیا تیم پشتیبانی به خوبی مورد تحسین قرار گرفته است.
- هدف این سیستم چیست؟ اگر تمرکز مرکزی CMS با آنچه شما به دنبال آن هستید بسیار متفاوت است، چیز دیگری را امتحان کنید. (به عنوان مثال: شما می خواهید یک وبلاگ ایجاد کنید، اما به نظر می رسد CMS بر تجارت الکترونیک تمرکز دارد).
- تجربه کاربری چگونه است؟ اگر تجربه خوبی نداشته باشد، مهم نیست که بهترین CMS موجود در بازار باشد. سعی کنید بفهمید کدام گزینه با نیازهای شرکت شما مطابقت دارد.
ما در این مقاله به یک CMS مورد علاقه داریم: WordPress . این رایجترین CMS مورد استفاده در جهان است و تقریباً برای هر نوع پروژه ای راه حلهایی دارد.
اما این نباید شما را از جستجوی گزینههای بیشتر و انتخاب بهترین گزینه برای شما باز دارد.
چگونه از CMS خود به دیگری مهاجرت کنیم؟
وقتی متوجه شدید که CMS شما دیگر برای کسب و کار شما معنی ندارد، چه کاری باید انجام دهید؟ پاسخ این است: به یک CMS جدید مهاجرت کنید.
اگر میپرسید چگونه این کار را انجام دهید، ما راهحلی گام به گام به شما ارائه نمیکنیم، زیرا حتی ما نمیتوانیم آن را در اینجا انجام دهیم.
دو قانون طلایی برای مهاجرت CMS وجود دارد:
- از اطلاعات و پایگاه داده خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید : در صورتی که همه چیز اشتباه شود، همچنان می توانید سایت خود را در CMS قدیمی خود با پایگاه داده 100% ایمن بازیابی کنید.
- با تیم پشتیبانی CMS جدید تماس بگیرید : به طور کلی، هر CMS با کیفیتی دارای اسناد و جوامع کاربری عالی است. این می@تواند شما را به مهاجرت بدون مشکل سوق دهد.
مزایای CMS چیست؟ 7 تا از آنها را بررسی کنید!
CMS مزایای متعددی را برای افراد تجاری که مایل به ایجاد صفحات در اینترنت هستند ارائه میدهد. در اینجا 7 مورد از آنها وجود دارد!
- ایجاد و نگهداری صفحات آسان است
مهمترین مزیت استفاده از CMS ممکن است این واقعیت باشد که ایجاد و نگهداری روزانه صفحات را آسان میکند.
شما می توانید مستقیماً از طریق مرورگر به سیستم دسترسی داشته باشید و این بدان معناست که نیازی به دانلود نرم افزار خاصی ندارید. بنابراین، چیزی برای اشغال فضای بیشتری در رایانه یا تلفن هوشمند شما وجود ندارد.
این به شما امکان میدهد صفحه خود را به سرعت ایجاد کنید، بنابراین می توانید با ارائه محتوای عالی برای کاربران خود از فرصت های تجاری استفاده کنید.
- استفاده از آن آسان است
همه کسانی که وب سایت دارند میدانند که باید به اخبار و روندهای موجود در بازار توجه کنید.
بنابراین، صفحات شما باید به اندازه کافی انعطافپذیر باشند تا از استفاده کامل از آن امکانات جدید و ویژگیهای نوآورانه اطمینان حاصل شود.
با یک سیستم مدیریت محتوای عالی، هر عضوی از تیم شما میتواند به مدیریت و حفظ استراتژی دیجیتال شما کمک کند.
این شامل ایجاد صفحات در سایت شما، افزودن تصاویر، افزودن ویدیو، افزودن توصیفات مشتریان و موارد دیگر است.
همه اینها را میتوان به سرعت و به راحتی و بدون نیاز به تخصص فنی در برنامه نویسی، طراحی یا نمودار انجام داد.
و موارد دیگر وجود دارد: یکی از جنبه های ضروری CMS، همانطور که از نام آن پیداست، ظرفیت مدیریت محتوا است.
به عبارت دیگر، مهم نیست که بتوان از سیستم به سادگی و بدون نظارت بر پیشرفت نتایج استفاده کرد.
یک بار دیگر، یک CMS با کیفیت خوب آن بخش را آسان میکند. بنابراین، همه چیز را میتوان آزمایش و بهینه کرد تا بهترین و سریعترین نتایج را ارائه دهد.
- تعداد زیادی ویژگی اضافی را ارائه میدهد
CMS پیشرو در بازار طیف گستردهای از ویژگیهای اضافی را ارائه میدهد. این موارد را میتوان تنها با چند کلیک در وب سایت قرار داد تا بهترین تجربه را برای مشتریان ایجاد کند و مدیریت را حتی کارآمدتر کند.
با این حال، این چیزی است که باید در نظر بگیرید: لازم است ویژگیهای نرم افزار انتخابی را تجزیه و تحلیل کنید، بنابراین میتوانید مطمئن شوید که آنها با نیازهای شما مطابقت دارند.
اگر متوجه شدید که چیزی کم است، به دنبال افزونهها و ابزارهای اضافی باشید. اگر هنوز آنچه را که نیاز دارید پیدا نکردهاید، شاید وقت آن رسیده است که CMS دیگری را پیدا کنید.
- از بهینه سازی جستجوی ارگانیک پشتیبانی میکند
هر مدیر کسب و کاری که به دنبال ایجاد یک وب سایت به عنوان مرجع در بازار است می داند که: درک و به کارگیری تکنیکها و استراتژیهای بهینهسازی جستجوی ارگانیک، به اصطلاح SEO (بهینه سازی موتور جستجو) بسیار مهم است.
نقش سئو افزایش شانس یافتن صفحه شما به صورت آنلاین از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل است.
و هر چه مردم بیشتر سایت شما را به صورت ارگانیک (بدون تبلیغات) پیدا کنند، روند جذب مشتری شما بهتر است. حداقل تا زمانی که یک استراتژی محتوای قوی و یک برنامه بازاریابی منظم داشته باشید .
می توانید از تکنیک های مختلفی استفاده کنید، مانند:
- ایجاد لینک برای بهبود اعتبار دامنه و موقعیت در رتبه بندی.
- بهینهسازی تصویر برای قابل مشاهده کردن محتوای شما در جستجوی بصری.
- استفاده استراتژیک از کلمات کلیدی، به ویژه کلمات کلیدی دم بلند(long tail key words)؛
- بازتعریف چیدمان برای خوشایندتر کردن آن برای خوانندگان و در نتیجه افزایش زمان ماندگاری.
اگر میخواهید سئو را به درستی بهینه کنید، باید از هر صفحه در سایت خود مراقبت کنید.
اگر وبسایت پیچیده باشد و با نرمافزار خاصی ساخته شده باشد، ادامه بهینهسازی صحیح آن دشوار است – و این زمانی که سایت رشد میکند چالشبرانگیزتر میشود.
با این حال، با یک CMS، کاربران میتوانند بدون مشکل بیشتر این کار را انجام دهند. چند دقیقه در روز کافی است تا صفحات شما در اولین موقعیتهای SERP قابل مشاهده باشد. و نیازی به سرمایه گذاری حتی 1 سنت روی تبلیغات پولی نیست.
- برای پروژه ها تطبیق پذیری ارائه میدهد
مهم نیست که میخواهید سایت شما چه چیزی باشد: میتوانید با یک CMS خوب به آن برسید.
آیا میخواهید یک وبلاگ برای انتشار مطالب مرتبط هر هفته ایجاد کنید؟ خوب. آیا نیاز به ایجاد صفحاتی برای تجارت الکترونیکی خود با امکانات زیاد دارید؟ مشکلی نیست.
اینها تنها بخشی از احتمالات هستند. میتوانید یک منطقه برای اعضا، یک صفحه فرود ایجاد کنید و حتی رسانههای اجتماعی خود را ایجاد کنید.
این یک نکته خوب دیگر در مورد CMS است: میتواند با ارائه عملکردها و ساختار یکسان به شما در پروژههای مختلف، در اندازههای مختلف کمک کند.
تنها چیزی که نیاز دارید این است: قالب بندی ویژگیها با توجه به خواستههای پروژه خاص خود باشد.
- سرعت بارگذاری خوبی را ارائه میدهد
یکی دیگر از مزایای باورنکردنی این است که CMS به بهبود سرعت بارگذاری صفحات شما کمک می کند.
این برای ارائه یک تجربه فوقالعاده برای کاربر شما بسیار مهم است. ناگفته نماند که برای سئو نیز مرتبط است.
هرچه صفحات شما کندتر باشد ، ما در اینجا در مورد ثانیه صحبت میکنیم ، احتمال اینکه مشتری بالقوه شما برگه را ببندد و گزینه دیگری را در اینترنت انتخاب کند بیشتر است.
به همین دلیل لازم است که زمان بارگذاری صفحات خود را برای بهینهسازی آنها بررسی کنید.
این در دستگاههای تلفن همراه حتی واضحتر میشود و آنها در استراتژی رتبهبندی جدید توجه بیشتری از طرف Google به خود جلب میکنند.
این الگوریتم که به عنوان شاخص اول موبایل شناخته میشود، صفحاتی را که سریعتر بارگذاری میشوند در دستگاههای تلفن همراه اولویتبندی میکند. خوشبختانه، هر CMS سطح بالایی که وجود دارد، از وبسایتهای اول تلفن همراه پشتیبانی میکند.
- هزینه کم را ارائه میدهد
در پایان، نمیتوان از ذکر هزینه های نگهداری غافل شد.
تصور کنید که وب سایت خود را با یک توسعه دهنده خاص ساختهاید، به زبانی پیچیده که فقط تعداد کمی از متخصصان آن را میدانند.
آیا می توانید متوجه شوید که چگونه حفظ عملکرد و به روز رسانی ساختار در این مورد می تواند بسیار گرانتر باشد؟ پس از همه، عدم تخصص قیمت خدمات را افزایش می دهد.
با این حال، اگر از CMS استفاده میکنید، همه چیز ارزانتر است: از راهاندازی گرفته تا بهروزرسانی و نگهداری.
اکثر CMS ها رایگان هستند زیرا توسط توسعهدهندگان پراکنده در سراسر جهان ایجاد شده اند.
البته، همچنان می توانید یک توسعه دهنده یا طراح استخدام کنید تا سایت را با علایق و نیازهای شما تطبیق دهد. اما این با ایجاد یک وبسایت کاملا شخصی متفاوت است.
حتی تغییرات یک CMS معمولاً ارزان تر از ایجاد چیزی از ابتدا هستند.
بنابراین، آنچه در هزینه تفاوت ایجاد میکند، به روزرسانی و نگهداری است. این امر CMS را به گزینه ای مقرون به صرفه تبدیل میکند.
چگونه بهترین سرویس هاست را برای CMS ارزیابی کنیم؟
CMS تنها جزء حیاتی برای نگهداری سایت نیست.
سرویس میزبانی در این مورد نیز نقش ویژه ای دارد، حتی به این دلیل که اگر هاست از CMS مورد استفاده شما پشتیبانی نکند، هیچ چیز کار نخواهد کرد.
یک بار دیگر، ما به موضوع تعداد گزینههای موجود میپردازیم. ما نمیتوانیم همه آنها را یک به یک در این مقاله تجزیه و تحلیل کنیم، اما میتوانیم گام به گام در مورد مواردی که هنگام انتخاب در نظر بگیرید را به شما ارائه دهیم:
- ابتدا تصمیم بگیرید که کدام سرویس میزبانی را می خواهید. 4 وجود دارد: هاست اشتراکی، ابر، VPS و سرور اختصاصی.
- لیست را به گزینه های شناخته شده ای محدود کنید که از CMS مورد نظر شما نیز پشتیبانی میکنند.
- ویژگیها، پشتیبانی مشتری و قیمت آن گزینههای باقی مانده در لیست خود را مقایسه کنید.
تفاوت بین CMS، WCM، ECM، DAM و DXP چیست؟
CMS سیستمی است که چندین نوع نرمافزار را در بر میگیرد. هر یک از آنها برای مطابقت با نیازهای مختلف وجود دارد.
به همین دلیل ما برخی از دستهبندیها و تفاوتهای آنها را به شما نشان خواهیم داد.
WCM – مدیریت محتوای وب
WCM ابزاری ایدهآل برای ایجاد، مدیریت، ذخیره و نمایش محتوا در صفحات وب است.
این ظرفیت طراحی و سازماندهی سایتها را فراهم میکند، بنابراین محتوا همیشه به روز است و دسترسی به آن در هر لحظه آسان است.
علاوه بر این، امکان کنترل و آماده سازی محتوا را برای انتشار، با بررسی و تایید قبل از قرار دادن هر چیزی به صورت آنلاین فراهم می کند.
WCM همچنین به اتوماسیون برای انتشار محتوا اجازه میدهد که عملکرد بهتری ایجاد می کند.
ECM – مدیریت محتوای سازمانی
ECM فناوری پشت ضبط، مدیریت، حفظ و توزیع محتوا و اسناد مربوط به فرآیندهای تجاری است.
ابزارها و استراتژیهای ECM به کاربران اجازه میدهد تا اطلاعات را در طول عمر شرکت سازماندهی کنند.
در میان این ابزارها، WCM، که به تازگی آن را دیدیم، و DAM، موضوع بعدی ما وجود دارد.
DAM – مدیریت دارایی دیجیتال
مدیریت دارایی دیجیتال مفهومی مشابه ECM است.
با این حال، تفاوت اصلی این است که DAM تمرکز تخصصی روی مدیریت رسانه های غنی مانند فیلمها، صداها، تصاویر و موارد دیگر دارد.
با این حال، ECM به طور کلی روی مدیریت فایل کار میکند. بنابراین، اگر به راه حلی برای ذخیره کارآمد فایلهای چندرسانهای نیاز دارید، DAM مرتبط است.
DXP – بستر تجربه دیجیتال
با افزایش تعداد کانالهای دسترسی برای مشتریان، استراتژیهای یکپارچه برای بهبود تجربه خرید دیگر گزینه ای نیست.
DXP ( پلتفرم تجربه دیجیتال) آن را به واقعیت تبدیل میکند و تجربیات و احساسات را در هر نقطه از تعامل یکپارچه میکند، که هویت برند را تقویت میکند.
ما در مورد پلتفرمی صحبت میکنیم که برای ایجاد و ارائه تجربیات یکپارچه و بهینه شده برای کاربران ساخته شده است.
آن تجربیات بهینه باید در چندین کانال اتفاق بیفتد و همیشه نه تنها ترجیحات مشتری بلکه چرخه زندگی او را نیز در نظر بگیرید.
بهترین CMS های موجود در بازار کدامند؟
اکنون که می دانید سیستم مدیریت محتوا چیست، ما بهترین گزینه های موجود در بازار را به شما نشان می دهیم. بیایید با توصیه ما، وردپرس شروع کنیم:
وردپرس
وردپرس (WP) پر استفاده ترین پلتفرم CMS در جهان است. اما به این دلیل نیست که ما آن را خیلی دوست داریم. اول از همه، این یک جایگزین رایگان است که توسط وبلاگها، تجارت الکترونیک و انواع پروژههای دیگر استفاده میشود.
ویژگیهای اضافی مختلفی وجود دارد، مانند افزونهها و قالبهایی که قبلاً ساخته شدهاند تا کاربران بتوانند راهحلهای خود را بر اساس نیازها و استراتژیهای تجاری خود سفارشی کنند.
یکی از مهمترین مزیتها، جامعه فعال آن است. هزاران توسعه دهنده با تخصص لازم برای به روز نگه داشتن سیستم و ارائه تغییرات و بهبودها وجود دارند.
علاوه بر آن، امنیت نیز یک عامل کلیدی است. از آنجایی که WP یک جایگزین منبع باز است، هکرها میتوانند به دنبال حفرههای امنیتی در سیستم برای حمله به اطلاعات خصوصی باشند. بنابراین، توصیه ما استفاده از منابع اضافی برای اطمینان از قابلیت اطمینان CMS است.
جوملا
یکی دیگر از CMS های برجسته جوملا است. این توسط بسیاری از شرکتهای برجسته در سراسر جهان استفاده میشود. یکی از آنها دانشگاه معروف هاروارد در ایالات متحده است.
مانند وردپرس، این یک سیستم رایگان است که بر پایه PHP است و دارای توابع اضافی زیادی است.
حتی اگر انجمن و پشتیبانی به خوبی معروفترین گزینهها نیست، جوملا یک CMS قوی و قابل اعتماد است.
دروپال
در مورد CMS که توسط دولت ایالات متحده استفاده میشود، چه میتوانیم بگوییم؟ درست است! دولت آمریکای شمالی دروپال را به عنوان پلتفرم محتوایی خود انتخاب کرد.
این نرم افزار شامل ماژولهایی است که با یکدیگر در تعامل هستند که امکان شخصیسازی را فراهم میکند.
هنگامی که در مورد دروپال صحبت میشود، ذکر جامعه بزرگ متخصصان در سیستم ضروری است .
همچنین یکی از مزایای اصلی وردپرس.
TextPattern
کسانی که هدفشان ایجاد صفحات ساده است و به دنبال بارگذاری صفحه با سرعت بالا هستند، باید TextPattern را به عنوان یک گزینه در نظر بگیرند.
این کمی از اولین گزینههایی که ذکر کردیم عقب است زیرا تنوع گستردهای از قالب های از پیش پیکربندی شده را ارائه نمیدهد. اما هنوز امکانات اضافی زیادی وجود دارد.
Radiant
در نهایت، نمیتوانیم لیست را بدون اشاره به Radiant به پایان برسانیم. این یک سیستم مدیریت محتوا و مجوز مبتنی بر Ruby است که برای پروژههای کوچکتر توصیه می شود.
این زبان خاص خود را دارد که بسیار شبیه به HTML است و گزینه های افزونه بسیار خوبی را ارائه می دهد.
چرا شرکتها باید سیستم مدیریت محتوا را اتخاذ کنند؟
رقابت سختی بین برندها در دنیای مجازی وجود دارد.
مدیران کسبوکار باید همیشه به دنبال راههای جدیدی برای بهبود تجربه کاربر در سایتهای خود و همچنین ارائه نوآوریها و در عین حال کنترل قوی بر استراتژیها باشند.
شما میتوانید با یک سیستم مدیریت محتوا به تمام آن اهداف برسید. اما، همانطور که دیدیم، گزینههای زیادی وجود دارد.
بنابراین، عجله نکنید که فکر کنید انتخاب سیستم کاری است که میتوانید بدون دقت انجام دهید.
بزرگترین چالش برای شرکتها این است که نیازهای خود را با منابع موجود هماهنگ کنند. پلتفرم خاصی وجود ندارد که مشکلات همه را حل کند.
توجه به آنچه که شرکت برای حمایت از مشتریان خود و ارائه راهحلهای مناسب به میان میآید، مهم است.
بنابراین، شما باید تجزیه و تحلیل کنید که کدام CMS این ویژگی ها را ارائه میدهد و کدام یک به آنچه شما به دنبال آن هستید نزدیکتر است.
اکنون که می دانید CMS چیست، و همچنین ویژگیها و کاربردهای آن را یاد بگیرید که بازاریابی خود را با دادهها هدایت کنید .